REKLAMAČNÍ ŘÁD
1. Ustanovení všeobecná a vymezení pojmů
1.1 Reklamační řád internetového obchodu lera.cz byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb. (Občanský zákoník) a ve znění jeho pozdějších předpisů.
1.2 Prodávajícím je ve smyslu tohoto Reklamačního řádu společnost Lenka Rytířová – LERA – kožená galanterie se sídlem Hlavní 145, Mariánské Lázně, 353 01, IČO46799885.
1.3 Kupujícím se rozumí osoba, která nakupuje prostřednictvím internetového obchodu www.lera.cz.
1.4 Reklamací se rozumí oznámení kupujícího o vadách zboží, které bylo učiněno bez zbytečného odkladu po té, kdy kupující takovou vadu zjistil.
1.5 Vadou zboží se rozumí stav, kdy bylo zboží předáno kupujícímu v jakosti a provedení, které neodpovídá příslušné normě, nebo právnímu předpisu či účelu, k němuž se obvykle používá.
2. Podmínky záruky
2.1 Pokud dodané zboží vykazuje zjevné vady, nebo vznikne-li na něm reklamovatelná vada je kupující oprávněn využít Reklamaci.
2.2 Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními (24 měsíců).
2.3 Společnost Lenka Rytířová – LERA – kožená galanterie si vyhrazuje právo na vyřízení reklamace do 30 pracovních dnů ode dne přijetí reklamovaného zboží.
2.4 Dojde-li v důsledku Reklamace k výměně vadného zboží za zboží bez vady, běží pro nové zboží záruční doba ode dne převzetí tohoto nového zboží.
3. Způsob uplatnění nároků
3.1 Reklamaci uplatňuje kupující zásadně písemně – poštou - na adresu společnosti Lenka Rytířová – LERA – kožená galanterie nebo prostřednictvím e-mailu na adresu lera@lera.cz. Při uplatnění reklamace musí kupující prokázat, že reklamované zboží pochází od prodávajícího. K tomuto účelu doloží kupující k reklamovanému zboží originál nebo kopii vydaného prodejního dokladu (faktury - daňového dokladu).
3.2 Kupující zašle na vlastní náklady v původním a nepoškozeném obalu zboží na adresu prodávajícího. Reklamace zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou, dobírkou nebude přijata.
3.3 Po vzájemné dohodě Prodávajícího s Kupujícím může být Reklamace vyřízena poskytnutím slevy, vrácením peněz, nebo výměnou zboží.
3.4 V případě, že reklamace nebude uznána zašle Prodávající Kupujícímu zboží zpět a to výlučně na jeho náklady.
3.5 Prodávající neodpovídá za takové vady, které vzniknou nešetrným zacházením, násilným mechanickým poškozením zboží ze strany kupujícího nebo ošetřováním výrobku, které je v rozporu s doporučeným ošetřováním výrobku na etiketě nesoucí tuto informaci.
4. Ustanovení závěrečná
4.1 Reklamační řád nabývá účinnosti dne 1.4.2020
5. Právní doložka
5.1 Pro naši společnost je seriozní a rychlé vyřizování objednávek a případných reklamací nejvyšší prioritou. Ochraně Vašich osobních dat je věnována stejná pozornost.
5.2 Ochrana osobních údajů
Informace o Vás, našich zákaznících, jsou uchovávány v souladu s platnými zákony ČR, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Společnost Lenka Rytířová – LERA – kožená galanterie veškeré údaje získané od zákazníků užívá výhradně pro vnitřní potřebu společnosti a neposkytuje je třetím osobám. Jedinou výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.
Osobní údaje Vás,našich zákazníků, jsou plně zabezpečena proti zneužití.